Kävely La Palma: Puntagorda

FONT SIZE:
fontsize_dec
fontsize_inc
Puntagorda sijaitsee Luoteis-La Palman, yli Tijarafe. Tämä maaseudulla on hyvin kaunis. Talot ovat laajalti levittää ja kasvaa paljon lohikäärme puita alueella. Talvella se voi olla vähän kylmempää täällä, joten tuo takki ei loukkaantunut aikana kävellä. Suurin rinteet ja Barranco ollut ilo kulkea.

Kaunis kävellä Las Tricias

Tämän tutkimuksen alkamista kahden tunnin helppo vaellus on kirkko Hamlet Las Tricias. Tänne, seuraa Los Llanos de Aridane LP yhteen suuntaan Puntagorda. Aivan viime Puntagorda näet Lopeta Las Tricias. Seuraa tietä kunnes olet pikkukaupungissa lähellä kirkkoa. Voit pysäköidä autosi ja aloittaa vaelluksen.
Vuodesta kirkko, kävelymatkan tiellä. Noin 200 metriä tulet kääntyä vasemmalle. Tämä käyrä alkaa kivetty polku vihreä ja valkoiset merkit. Noin 30 metriä polku kaartaa vasemmalle ja mennä vaihteessa kivetty polku levenee.
Jonkin ajan kuluttua tulet kivetty tie ja vanha maalaistalo. Pian maatilan mennä pois päällystettyä tietä ja ottaa takaisin keskellä tietä alas konkreettinen. Tämä polku on jyrkkä ja tulossa takaisin päällystettyä tietä, jossa aiemmin loikkasi.
Polku kapenee ja laajemman uudelleen. Seuraa tätä polkua kunnes näet kyltin, jossa lukee "130 Gr Las Barucas. Tästä eteenpäin polku on puna-valkoinen korostettu. Polku menee alas jonkin aikaa ja sitten takaisin ylös. Risteyksessä, noudata tien oikealle ja kytkeytyy takaisin päälle polku punainen-valkoinen merkki kulkee läpi valtavan maiseman kunnes tulet maatila.
Seuraa tietä tilalta ja seuraavassa vuorollaan antiikin dorsplaats mennä kävelytie vasemmalle. Kävelet ohi suuri lohikäärme puu. Sitten tulet pienen tien vasemmalle ja täällä mennä. Sitten palaat maatilan ja välittömästi tämän jälkeen menet oikealle ja menee ylös mäkeä vanhan myllyn.
Tehtaan voi kävellä päällystettyä tietä. Seuraa tätä tietä, vasemmalla puolella merelle päin. Voit kävellä tien yli saada pienempi Barranco, alla näet kauniita koteja.
Kun ryhmä lohikäärme puita kannattaa kiinnittää huomiota. Täällä seuraa kyltin, jossa lukee "Buracas, Dragos" ja punaiset nuolet. Toinen tie on yksityisellä maalla, joten joka ei pitäisi noudattaa.
Seuraa tietä kunnes näet ylhäällä vasemmalla näet vesisäiliö. Täällä käänny oikealle ja kävele alas edelleen. Ryhmän välillä lohikäärme puita polku jatkuu ja nousee polku totaan split. Käänny vasemmalle ja sitten tulevat pieni ja ainutlaatuinen kahvila. Täällä voit lopettaa, jos haluat.
Beyond kahvila tekee polku jyrkästi oikealle ja annat Barranco jossa luolia löytyvät antiikin kalliopiirrokset. Polun kautta, voit seurata Barranco tähän umpikujaan, niin palaat kahvila ja mennä suoraan ylös kohti talon.
Lopulta lohikäärme puita ryhmässä. Polku kulkee suoraan eteenpäin edelleen. Kahdessa seuraava iso lohikäärme puut, polku haarautuu kivimuuri. Mene suoraan eteenpäin ja pitää seuraavat tätä tietä jonkin aikaa ja jättää risteykset ja puoli polkuja.
Lopulta pääset takaisin vanhaan dorsplaats olet nähnyt menomatkalla. Täältä voit kävellä samaa reittiä takaisin lähtöpisteeseen.

El Fayal on Barranco de Izcagua

Neljän tunnin vaellus ei ole liian raskas, mutta siellä on noussut. Kävelymatkan kulkee kaunis maatila maisemat, mäntymetsä ja kaunis pieni taloja. Lähtökohtana kävellä on pysäköintialue El Fayal Puntagorda risteyksessä päätiellä Santa Domingo de Garafía.
Suulla ennen El Fayal, voit pysäköidä auton. Sieltä seurata pieni pala päätie etelään. Kun 100 metrin näet päällystetty tie vasemmalle. Täällä voit mennä. Tämä tie on keltainen ja valkoinen korostettu. Tiet kulkevat jyrkästi. Ohitamme joitakin taloja. Viiden minuutin kuluttua tie vasemmalle ja ohitat leirintäalue. Täällä voit katsella ympärilleen kuin haluat.
Kun vierailevat sivustolla jätät pikku tien kääntyä vasemmalle. Mene suoraan pitkin Camino de la Rosa. Menet paljon ylämäkeen ja saapuvat laaja metsä tie, jota seuraa ylämäkeen viitta. Tässä seuraa tien kanssa kyltti: "Monana de las Tricias Briestas por la Traviesa. Merkinnät täällä ovat vihreä ja valkoinen.
Vuonna käyrä oikealle, jätä mäntymetsä taaksesi ja tavoittaa toisen viitta. Olet menossa ottamaan laaja polku vasemmalle kanssa merkki "la Traviesa. Pian sen jälkeen ohitat suuri vesisäiliö.
Vasemmalle polkua on Barranco de Izcagua. Polkua pitkin laaksoja ja viljelysmaata. Pian tämän jälkeen polku päätepysäkki Barranco.
Jätä leveä polku risteyksessä ja seuraa merkki "la Traviesa. Olet nyt kävely vanha muuli radalla. Kun pitkä kiivetä ylös trail lyhyessä ajassa alamäkeen. Nyt olet alareunassa Barranco. Across Barranco muuli raita jatkuu.
Polku monia kaartaa metsä uudelleen. Jälleen sinun pitäisi päätyä kiipeilyä. Jos olet yllä tulet hiekkatielle ja tämän reiän oikealle. Tämä tie on jälleen vihreä ja valkoinen korostettu. Ohitat antiikin majoja kivestä. nämä kuuluvat Hamlet Mataburros. Reitin, jolla kävelet on toinen metsä.
Ennen kuin tulet seuraavan manteli tarhaan näet haarukka. Hierr käänny vasemmalle. Tämä polku johtaa hiekkatielle. Noudata tien lings suuntaan Briestas. Tässä on tapa keltainen ja valkoinen korostettu. Lopulta tulet viitta ja mene vasemmalle täällä ja kävele alas kapeaa päällystettyä tietä. Seuraavassa risteyksessä mennä suoraan.
Seuraavassa tienviitta törmäät menee Montaña de Las Tricias / Las Tricias. Tämä tie on jälleen vihreä ja valkoinen korostettu. Jos tulet risteykseen, jossa X-muotoinen, voi tehdä ylimääräistä kiertotie oikealle yläosassa vuoren Tricias.
Jälkeen kiertotie, mene viistosti vasemmalle vihreä-valkoinen merkinnät seuraava. Jos ohitat talon ja tilan haarukka oikealle. Seuraa tietä ja siirtää talon silmiinpistävän kaunis puutarha. Täällä alkaa pitkän alamäen. Kun laskeutuminen mennään taas hetkeksi ylös ja tulee haaraan. Täällä käänny vasemmalle, seuraavan merkinnät.
Voit nyt nähdä Las Tricias. Kävele suoraan eteenpäin ja noudata markkereita.
Kävelet poikki laakson ja lopussa joka on laaja polku. Tämä polku on kapeampi myöhemmin, mutta voit seurata sitä. Kävele suoraan kunnes olet keskellä Las Tricias kirkossa.
Täällä voit kävellä lyhyt ylämäkeen tien. Voit seurata käyrä ja sitten menee jyrkkä konkreettinen päällystettyä tietä alas. Tämä tie muuttuu muuli radalla. Ohittaa joitakin taloja ja vesijohto.
Menet neljä laajaa vaihetta alas ja tullut risteykseen. Täällä mennä vasemmalle ja pian näet puna-valkoiset merkit. Tämä polku seuraa edelleen sama. Ohitat talon ja sitten polku taas laajenee. Tulet konkreettinen tie ja seuraa sitä noin 20 metriä. Tässä on merkki, joka sisältää tekstin: El Fayal, Puntagorda. Tämä suuntaan mennä. Kävelet takaisin Barranco de Izcagua vuonna. Cross Joen uoma ja siirtyy muuli radalla. Seuraa tätä selvästi muuli jäljittää tyyliin. Ohitamme aita ja täytyi jättää ne taakse kuin löysit sen. Seuraavassa on puna-valkoinen merkintä hieman pidemmälle ja tulet päätielle. Menet oikealle, kunnes olet taas poistua El Fayal löytää auton.
Vinkki: Viikonloppuisin on markkinat järjestettiin El Fayal. Täällä maanviljelijät myyvät tuore mutta myös taidetta myyntiin. Päästäkseen markkinoille, noudata tien El Fayal. Tämä tie tuulet alas ja automaattisesti vie parkkipaikalla torilla.